resultaat #05

Een multichannel restart voor Perry Sport.

Retail heeft het moeilijk. Ook het historische merk Perry Sport kreeg in 2016 een flinke klap te verwerken. De formule had verkooppunten in V&D’s door heel het land en werd flink geraakt door het faillissement van de warenhuisketen. Perry heeft gelukkig een doorstart kunnen maken en ging samen met qiss op zoek naar de juiste campagne om ijzersterk terug te komen.

Die campagne werd ‘Restart – The finish is not the end’. Waarin we lieten zien dat je soms moet afzien en zweten om dubbel zo sterk terug te komen. Onze fotografie laat sporters zien die bereid zijn om door de pijngrens te gaan voor het bereiken van een groter doel.

Het thema leende zich perfect voor een omnichannel invulling gericht op het nieuwe sportseizoen. Met een climax in een mooie tag-a-friend activatie op Facebook.

Klant

Case

Perry Sport

360 graden campagne


Deel

Samen een interactieve campagne ontwikkelen?


We zijn er van overtuigd dat je met een dialoog verder komt dan met een monoloog.