resultaat #11

Naamsbekendheid vergroten met Linda’s zomerweek.

Tijdens een brainstorm die we met Montèl hadden over het vergroten van de naamsbekendheid van het meubelbedrijf, kwam Linda’s Zomerweek ter sprake. Het populaire tv-programma heeft een groot bereik en een bank speelt er een belangrijke rol in. Een logische klik dus! Al snel werd Montèl trots partner van Linda’s Zomerweek en mocht de bank ‘Module’ een week lang een comfortabele zitplaats bieden aan Linda’s gasten. Voor en na iedere aflevering zette Montèl een billboard in. Daarnaast zijn online en offline middelen ingezet (voornamelijk in de winkel en via social media) en is een sms-actie georganiseerd waarbij de gelukkige winnaar een interieurcheque van 750 euro kon winnen.

Klant

Case

Montèl

Branding


Deel

Wil je zien wat het resultaat van een goede samenwerking wordt?


Wij zijn trots op onze samenwerking met Montèl. Samen kunnen wij jou ook trots maken! Wij zitten voor je klaar.