resultaat #02

Nieuwe merkbeleving voor Jeugdzorg.

Bureau Jeugdzorg Regio Amsterdam was toe aan een nieuwe strategie en een nieuw strategisch marketingplan. Dat soort diepgaande veranderingen begint bij de basis. Wie zijn we? Weet iedereen wat we doen en waarom?

Om dat inzichtelijk te krijgen, hebben we strategische sessies gehouden met de directie en het management. Vervolgens hebben we 3 mogelijke namen bedacht met 5 bijpassende pay-offs. We hebben de medewerkers gevraagd welke zij het beste vonden passen bij de nieuwe merkwaarden.

Daar kwam ‘Jeugdbescherming’ als merknaam uit met de pay-off ‘Ieder kind veilig!’ Daarnaast werd gekozen voor een nieuwe werkwijze om de belofte waar te maken: ‘ 1 gezin, 1 plan, 1 gezinsmanager’.

Klant

Case

Jeugdbescherming

Rebranding


Deel


Het draait natuurlijk niet om prijzen winnen, het draait om het beste voor je cliënten, patiënten en partners.
Dat weten we en daar willen we graag bij helpen!