korte lijnen.

Geen ellenlange processen, maar resultaat van mensen die je kent.

 flexibel.

Van strategie tot executie en van packaging tot activatie.

 omnichannel.

Online, thuis, in de winkel en out of home.

 sqan.

We scannen je merk voor een beter resultaat.

Retail.

360 graden en doelgericht.


Retail is spannend.

Retail is verkoop in zijn meest pure vorm. Face-to-face. Ondernemer-to-klant. Een prachtsegment! Wij zijn fan van retail. Maar retail staat ook onder druk. Niks face-to-face meer, maar face-to-computerscherm. Niet van de ene op de andere dag trouwens, want dit speelt al sinds de jaren ’90 toen internet ons leven begon te verrijken. Veel traditionele retailers besloten online te doen wat ze offline gewend waren te doen. Veel retailorganisaties besloten onder druk van aangesloten ondernemers maar helemaal niet aan e-commerce te doen. En veel andere retailers vinden drie identieke zaken per vierkante winkelkilometer nog steeds een verstandige verkoopstrategie. Het resultaat is bekend. Een verschuiving van de wereldeconomie. En gelukkig ook nieuwe retailers die snappen dat je mee moet veranderen als de markt erom vraagt. Denk aan de servicehelden van Coolblue, die nu ook offline winkels openen. Of het succes van kledinggigant Primark. Niks online, maar gewoon face-to-face. In de rij. Wachten om je nieuw gescoorde jeans voor twee tientjes alsjeblieft te mogen afrekenen. Succesvol zijn in retail? Het kán nog steeds.

Retail was spannend.

Wij vragen ons alleen af waar de passie is gebleven. Noem het nostalgie, maar het alléén maar sturen op cijfers haalt het leven toch uit het schap? Kijk naar de visafdeling van Albert Heijn. Of liever het visschap. Visschapje. Niet meer dan een verzameling transparante bakjes met op inlegzooltjes geïnspireerde visfilets die worden aangevuld door een 16-jarige scholier die (terecht) aan niets anders denkt dan aan zijn scooter en aan Lianne van de voorste rij bij de wiskundeles. Geen wonder dat de consument liever online shopt. Het is minstens zo sfeervol en inspirerend! Jammer dat de afgestudeerde categorymanager op het hoofdkantoor daar nu niet even aan denkt bij het optimaliseren van zijn winst-per-vierkante-schapcentimeter. Maak retail weer leuk voor de klant. Maak retail weer spannend!

Retail wordt weer spannend.

Retail is verkopen. Het blijft ook gewoon verkopen. Daarom koesteren wij onze kennis en ervaring van de afgelopen dertig jaar. We blijven erop hameren dat medewerkers op de winkelvloer ‘gewoon’ vriendelijk moeten lachen. Want internet heeft ons als mens niet veranderd. Omdat internet ons aankoopgedrag wél heeft veranderd, voegen we nieuwe technieken toe aan wat we al wisten. We gebruiken wat goed is van toen. We gebruiken wat goed is van nu. We gebruiken wat goed is voor de omzet van retailers. Jouw omzet? We bespreken het graag eens. Spannend!

 branding.

Het merk als
resultaatmaker.

 retail.

360 graden en
doelgericht.

 dienstverlening.

Breng je ideeën
tot leven.

 online.

Snel naar een
meetbaar resultaat.

Laten we het over resultaat hebben!


Op zoek een laagdrempelige online oplossing? Structureel naar de basis van een merk kijken? Of toe aan een professionele invulling van de contentstrategie? Laat het ons weten! Of kom langs, onze koffie is zorgvuldig uitgezocht.

STUUR ONS EEN MAILTJE.

Vertel ons hoe we jullie kunnen
helpen en zie, we helpen.

E-MAIL STUREN

PAK DE TELEFOON.

De snelste manier om onze
stem te horen.

BEL 020-589 29 29

ONTVANG QISS NIEUWS

Blijf op de hoogte
van al onze resultaten.