resultaatgericht.

Samen realiseren we
de doelstellingen die met de dag scherper worden.

 verhelderend.

Moeilijke onderwerpen maken we toegankelijk en leuk.

 omnichannel.

We maken je organisatie en haar waarden tastbaar in alle kanalen.

 sqan.

We scannen je merk voor een beter resultaat.

Dienstverlening.

Breng je ideeën tot leven.


Dienstverlening in zwaar weer.

Dienstverleners zijn wakker geschud. Niet zachtjes en voorzichtig, maar met loeiende alarmbellen. De private sector zag de vraag instorten en kreeg te maken met overcapaciteit, dalende prijzen en dalende omzetten. Gebrek aan vertrouwen bij consumenten… De publieke sector kreeg te maken met bezuinigingen en moest met steeds minder middelen steeds grotere prestaties leveren. Gebrek aan geld bij de overheid… Hoewel de economie nu licht herstel laat zien, blijft de markt voor dienstverleners broos. We zijn er nog niet.

Alles draait om presteren.

Vrijblijvendheid is pre-crisis. Passé. Van toen. Resultaten en accountability, dat zijn de magische woorden waar alles in dienstverlening nu om draait. Je bent als manager zo goed als je laatste resultaat en het niet halen van resultaten heeft onvermijdelijke consequenties. Deze manier van werken kan tot angst leiden. En angst verlamt. Het leidt tot een management dat niet durft te veranderen en tot medewerkers die hun toekomst onzeker tegemoet gaan. Geen lekkere basis voor groei. Het is dus belangrijk om flexibiliteit aan vertrouwen en resultaat te koppelen. Bij qiss helpen we om dienstverlening dynamisch en leuk te maken.

Alles draait om trots.

Samen met adviesbureau Progres (en de Golden Circle van Simon Sinek) zoeken wij naar de intrinsieke en extrinsieke merkessentie van organisaties. Op basis van deze filosofie gaan we op zoek naar een gemeenschappelijk doel dat iedereen drijft. We inspireren het management en we stimuleren de medewerkers. Want iedereen doet er toe. En iedereen wil zich trots voelen. Eén zijn. Zich samen sterk voelen. We leggen inhoud, proces en relatie daarom op elkaar en zorgen ervoor dat de identiteit van een bedrijf naadloos past op het merk-DNA. Een identiteit waar de hele organisatie trots op kan zijn. Zo wordt dienstverlening weer dynamisch en leuk. Zo worden dienstverleners weer sterk, en kunnen ze zich volledig op hun cliënten richten. Zelf proberen? Bel ons en we vertellen graag hoe we je ónze diensten kunnen verlenen.

 branding.

Het merk als
resultaatmaker.

 retail.

360 graden en
doelgericht.

 dienstverlening.

Breng je ideeën
tot leven.

 online.

Snel naar een
meetbaar resultaat.

Laten we het over resultaat hebben!


Op zoek een laagdrempelige online oplossing? Structureel naar de basis van een merk kijken? Of toe aan een professionele invulling van de contentstrategie? Laat het ons weten! Of kom langs, onze koffie is zorgvuldig uitgezocht.

STUUR ONS EEN MAILTJE.

Vertel ons hoe we jullie kunnen
helpen en zie, we helpen.

E-MAIL STUREN

PAK DE TELEFOON.

De snelste manier om onze
stem te horen.

BEL 020-589 29 29

ONTVANG QISS NIEUWS

Blijf op de hoogte
van al onze resultaten.